آیلین خانومآیلین خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گل پونه ی دشت امیدم آیلین بانو

دوست آیلین خانوم ثنا کوچولو

1395/6/12 22:37
نویسنده : مامان رویا
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من باز اومدم....بوس

یه روز بعد از تولدم مامان جون باباجونو عمه جون خاله جون باهم رفتیم خونه عزیزجون آقاجون اینامحبت اونم بعد از چند ماهغمگین..دوست مامان رویا هم اونجا زندگی میکنه یه روز مامان رویا باهاش هماهنگی کرد که بریم دیدنشون ،یه دخمل کوشولو داله که اسمش ثنا جونه محبت....چهار ماه از من کوچکتره ..با دیدنش کلی ذوق کردم اینقدددده نانازه بوس..وقتی مامان رویا بغلش میکرد حسادت میکردمو سریع میپریدم تو بغل مامان جونم چشمک

اون روز خیلی بهم خوش گذشت کلی با ثنا کوشولو بازی کردمبوسمحبت


 


مامان جون تو ادامه مطلب بازم عکس میذارهمحبت




پسندها (2)

نظرات (2)

باباحجت
20 اسفند 95 20:53
آیلین جونم خیلی دوستت دارم
مامان رویا
پاسخ
بابا جون حجت مرسی .شماهم عشق منید
عمو حشمت
20 اسفند 95 21:43
سلام آیلین خانم خوبی گلم؟ به به عجب وبلاگ زیبایی داری. من لذت بردم از مطالبش. امیدوارم روز به روز رو به رشد باشی و آینده موفقی رو برات متصورم.
مامان رویا
پاسخ
مرسی عمو حشمت جون شما لطف دارید ...بازم به وبلاگم سربزنیداااااا